onsdag 15. september 2010

Vi løfter vekter nå...

Jeg dåner... Mandag, var jeg en time til ny kiropraktor, kjempehyggelig fyr. Knadde og knakk opp allt. Jeg ble jo så klart håven et par dager. Skulle tilbake dit i dag. Og "stakkars ribba di", som han sa, den er heeeelt øm. Jeg døør. >.< så han knadde + knakk den opp, for å løsne den litt. Nå er hele brystet, på ribba sin side, også helt øm. Tilbake dit på mandag, så kan jeg begynne mer regelmessig, og ikke så mange ganger på rad. =)

Jeg har også klart å manne meg opp itl å begynne på treningsenter nå. 3T i midtbyen. Treningsplan har jeg også fått. styrke 4 dager i uka. Kjenner det er lenge siden jeg har trent slik styrke. HEle overkroppen trente jeg i dag, og ble jo helt lamma i armene. Klarte så vidt å løfte henda over hodet... Og brystkassa er litt støl, men mest vondt fra kiropraktoren.

Skulle ta en powernapp i stad, sove en liten time. endte med at jeg som 1, halvsov en til, og så fikk jeg meg da nesten ikke opp, men tvang meg til å lage meg en kopp te, for å stå opp igjen. Må legge meg tidlig i dag kjenner jeg, så jeg får meg opp tidlig i morgen. =)

Ingen kommentarer: