tirsdag 7. september 2010

Skole - hverdag - mm

I dag har jeg laget et moodboard! Selv er jeg ikke så fornøyd. Men er mitt første.
This is it!!



Det skulle beskrive meg. men vi får se på det. ;)
Tenkte jeg nå da skulle sette meg ned å tegne litt. Lagde meg den pakten, etter å ha gått på tegnekurs, å prøve tegne litt hver dag. Jo mer man gjør noe, jo bedre blir man i det.

Jeg får vel legge til de siste bildene jeg lagde på tegnekurset. =)
















Jeg ble faktisk positivt overasket av resultatet selv.

Gleder meg til jeg kan bli fornøyd flere ganger. kjenner jeg blir så stolt!! =D


Jeg jobber enda med å få meg jobb. Kjenner lommeboka begynner å tømme seg, på en måte. sparer det jeg kan og legger til side penger. Men så kommer det disse tingene jeg vil på osv.
Til helgen kommer ei veninne, reisende fra fredrikstad. Og vi skal på Vengaboyz konsert!! oh yeh! It'll be sooo fun.

Ingen kommentarer: