onsdag 8. september 2010

Blå himmel!

Sola skinte i Trondheim i dag. Med noen fra motion klassen, ble det prat, grilling, en pils og vannpipe ute i parken. I det du tror høsten har kommet for fullt, og er sikker på, at noe varme over 20 grader, må du til sydligere strøk for å kjenne. men tvert imot! det var varmt vær, og er vel meldt dette noen dager fremover.

Vi hadde GoStuddy på skolen i dag. Mye interessangt fra skolene i England og Australia. Selv er jeg førsteårs-student, og dette var virkelig interessangt. Kunne virkelig tenkt meg å studere i Autralia. Oppleve det litt varmere klimaet, de kjekke australske hunksa og kansje bli en surfer-babe! Who knows...
men følte det var bra jeg fikk sett litt av det dette året, neste år derimot, er dette mer viktig. Hvis jeg da skal ta bachelor. Må jo gjøre det! For så å dra ut på eventyr! Emmz på eventyr, høres veldig greit ut, gjør det ikke?

Er litt gått å ikke har arbeidsdag på skolen. Men det betyr ikke at det er fri. Neida! Det skal jobbes med kreativitet hjemme. Har også en hedder for et saksofon firma jeg skulle blitt ferdig med. Så enda et moodboard, prøvde ut litt der og jobbe med hedderen. Synes det er nok arbeid.

Gleder meg masse til besøk av Cecilie!

Ingen kommentarer: