tirsdag 14. september 2010

Bom Bom bom!!

Vengaboyz!!! En halvtime, 40 minutter, fullspekket med show, i storsalen på Samfundet. Alle kledd i 90-talls stil, selv tror jeg at jeg bommet litt, med litt for 70-talls. Men shit! Jeg så bra ut! =D
Det tar tilbake barndomsminner, da disse spillte. Selv om jeg var så liten, sang på santekstene, men skjønte ikke hva de mente. Nå når man er eldre, ler jeg godt av hva tenkstene egentlig sier.  Nei. Alle bør få oppleve dem, selv om allt går på playback, for at de ikek kan synge som før. Men med playback, får du mer show, mer dans, mer Vengaboyz! helgen var vellykket for store deler av student-Trondheim.


I dag! Lagde vi vår første animasjon. Så klart, en sprettende ball, men det å lære hvordan vi kutter ut partikler fra bilder, og får disse til å bevege seg. Gleder meg masse til vi går et steg videre, og vi kan lage mer bevegelse osv.
Vi er også i gang med prosjektet vårt. Vi skal lage animasjon, av typografi. Altså: Kinetic typhografy. =D
http://www.youtube.com/watch?v=N0LIvrxf-R0
Her er et eksempel.

Og her er det jeg har laget. Ballen tok lenger tid enn jeg trudde.

Ingen kommentarer: