fredag 24. september 2010

Innlevering NR 1!

Da er første oppgave i boks. Kinetic Typhography. Here it comes!

Dette er fra siste scenen i filmen 100 Girls.
Ser det, at jeg har klart å bomme litt på lydsporet gitt, ved rendringen. Men dette blir da bare verson 01. Får jeg oppdatere den, etter småfeil og etter konstruktiv kritikk jeg fikk. Hadde presentasjon og var godt å være helt ferdig! God følelse. =)

Og trur du ikke det! jeg har blitt klasserepresentant for motion 1 på NKF Trondheim. Sitter med bilder av nazi Emilie, som roter til hele klassen.
Men nei. Er nok ikke det som skjer. =) Skal være flink jente jeg.

Åh! Hadde vert gøy, å kunne forske på psykologi. Det er så moro å se hvordan mennesker reagerer på forskjellige måter og hvordan de oppfører seg mot forskjellige personligheter. Har så mye tanker om det, men er vanskelig å få det ned på papiret. Men jeg kan jo prøve. =)

1 kommentar:

Finni :] sa...

Tøft emzen :D Fortsett å legge ut her a :D