onsdag 22. september 2010

Salat + Makrell i tomat = Sant?

Dette er da et bilde av en tunfisk salat. Men! Jeg tenker da... Hva med å prøve salat, med makrell i tomat? Det må da være godt det? Tomat, er godt i salat. men tomatsausen er mer lik ketchup. Er ketchup ille i salat da? Tomat det og. Hmm... Vell, så har vi fisken, laks er veldig godt oppi. Makrell er også en fisk med mild og god smak, så den passer oppi der uansett. Det må bare testes!

Da sitter jeg her da, med hodepine. Vet ikke om det er for at jeg har jobbet så mye foran dataen, eller om jeg sov gærnt i senga i natt. Tror det siste stemmer mest. Siden det har vert siden jeg stod opp. Nakken har vell krøket seg feil. *kjefte på nakken*

Men gleder meg veldig til min første animerte kortfilm er ferdig! Har holdt på med noe som kalles, Kinetic Typhografy. Søk det opp da vell. Skjønner dere hva det er. =)
Jeg er så spent! Det er så mange flinke elever i klassen, og de har jobbet i After Effects før. Så de kan slikt med kamera osv. Jeg må jobbe med 2D. =\ Det er så basic, at vi da flytter objektet frame by frame nesten. Men det går så bra så! gleder meg til å få tilbakemelding. Litt konkret hva som kan gjøres om osv. Og dermed kan gjøre den perfekt, og med litt hjelp. Jeg lærer rett og slett, mens jeg jobber med prosjektet. er mye å lære!

En litt dårlig ting dog... Gikk igjennom søppel-mailen min. Og der... Helt nederst, som nr.2 av innkomede mails, ligger det en fra manpower. Hadde sendt mail, at jeg var interessert i å jobbe som telefon selger, for noen som trengte en ansatt. Tror du ikke det var mailen, fra han som skulle ansette? Den fikk jeg for akkurat en måned siden. Den var skikkelig irriterende å lese nå. "Har oppmøte i morgen klokken 1400. Og passer itden dårlig, kan du ringe, så kan vi avtale en annen tid." Lette på finn, om denne annonsen enda lå ute. Det gjorde den dessverre ikke. Men jeg får ringe i morgen tidlig, høre for sikekrhetsskyld. Fortelle situasjonen. Var 3 dager i uken, kveldstid, som telefonselger. Uff. Skuff...

God natt. ^^,

2 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Testa du dette eller? Eg googlet fordi eg lurte på det samme!