tirsdag 9. februar 2010

Snø!

I dag har vi faktisk vert ute og kjørt slede. Dette var min første gang, og det var utrolig gøy! Fant ut at kamera-batteriet ikke holder noe kulde. Etter en time på sleden, sa det bare: Bytt batteripakke! Men i det ejg kom inn igjen, funket det helt fint, og var ikke noe problem med for lavt batteri.

Og så hadde jeg en liten photoshoot med Olga og Kita før turen. For en gang skyld var de glad i kameraet. Olga liker ikke kamera eller telefon eller noe av den slags. Kan sitte og holde hende med selskap, og en melding popper inn. Jeg tar en titt, og hun krafser med labben etter meg, og ser stykt på mobilen. Neste sekund sitter hun i andre enden av buret, og ikke et blikk på meg en gang. Hun er så sær i blandt.

Men here it comes!
Olga på topp og Kita under. =)














































1 kommentar:

Mamz sa...

Hei Emilie :-)
Så fint at du blogger. Da kan jeg følge med her å se hvordan du har det :-) fine bilder!
Når du er ute og skal ha med deg kamera kan du prøve å ha kamera innunder jakka så det holder seg varmt.Raskt ut med kamera når du tar bilde og inn i jakka igjen:-)
Klemz fra mamz