mandag 8. februar 2010

Fremtiden

Vell. Nå er det snart ved nye veier og nye valg å ta fremover. Søking på nye utdanninger må skje de nærmeste dagene. I dag har vi vært på utdannings messe i Tromsø. Hva skall jeg velge?! Norges kreative fagskole i Trondheim er førstevalget, med animasjon og 3D design. Men så har du NITH i Oslo. Der kan jeg utdanne meg rett til spilldesigner, og programmering. Eneste unntaket er at det er i Oslo. Vill ikke tilbake til Østlandet... Men hadde vert supert å gå der. Var den kjekke gutten som prøvde å verve meg inn. Han var på førsteåret som programmerer.
Så klart prøvde militæret prøve å verve meg igjen. Men som før, er ryggen min ikke tjenestedyktig. Derfor snakket jeg med politiskolen, med hundefører og hundetrener. Men han mannen viste ikke så alt for mye. Så det ble ikke noe interessant. Da var det back to the old days. Hvor jeg ønsket å bli veterinær. I Bodø, tror jeg, det var et universitet, som skall starte opp med veterinærutdanning til høsten, med 1 1/2 år der, og så fortsette i utlandet. Det hadde vert utrolig spennende. Nå ble det brått veldig mye tanker igjen. Men tror jeg gjør det så enkelt, at jeg søker allt, og siler ut etterhvert.

Men en ting jeg har funnet ut, er i sommer, skall jeg få meg rotte. Som jeg har med meg når jeg studerer. Det er helt sikkert. Hund blir for stort å ta med seg på hybel osv.

Endelig har snøen kommet her i nord, og det var på tide! Så i morgen blir det snørekjøring med resten av hundelinja. Og til søndagen drar vi til Svalbard!

Takk og farvell. =)

Ingen kommentarer: