tirsdag 29. mars 2011

Bowling

Etter 4 måneder med venting, fikk vi endelig brukt bowling kupongene som ble kjøpt inn. Slik at vi kunne dra på en hyggelig tur, for klassen. Men hvor mange møtte opp?! 4 + Renate, fra klassen. Men det ble da vellykket! Sondre stakkar, hadde en knekt arm. Men som han spilte! Kenneth sine morsomme turne øvelser, før han kastet ballen av gårde. Og Renate, som ikke hadde spilt på 10 år?
Mat fikk vi også! Pizza som var veldig veldig slapp! Men "magefyll", om jeg får bruke Sondres beskrivelse.
Joachim skulle vinne!


Så glade vi er, for å bowle. Litt lei ble vi nå alle, etter 3 sett.

Shorty og Tarden! "Jeg er alvorlig, for jeg er kuul..."
Synes Renate gjorde det bra jeg! 

Joachim og Sondre var de som konkurrerte mest. Men den som vant, var jo meg! Naaaaai! Det må jeg si, var Kenneth! Han var jo rå. =)


Bowlingen ble ferdig, og neste happening, var Indiana Jones maraton! Men etter en lang dag med bowling, sovnet jeg vel 2-3 ganger per film. Synes jeg var flink.

1 kommentar:

Kim Røen sa...

Ingen som sier fra til meg når det er bowling da, det hadde vært kult!